مقالات

خرید شیشه سکوریت

خرید شیشه سکوریت

خرید شیشه سکوریت از مجموعه صنایع شیشه تهران دیس با دریافت مشاوره در مورد قیمت به روز شیشه سکوریت 12 میل،15 میل، 20 میل، 4 میل، 5 میل، 6 و 8 میل. تمامی خدمات فروش شیشه سکوریت همراه با تسهیلات نصب شیشه سکوریت میرال انجام می شود.

خرید شیشه سکوریت

معمولا کسانی که اقدام به خرید و نصب شیشه سکوریت می کنند، قبل از تصمیم گیری به خوبی از نیازها و دلایل استفاده از شیشه سکوریت اطلاع دارند. در این مطلب سعی خواهیم کرد تا با تکمیل اطلاعات موجود در رابطه با شیشه سکوریت و دلایل استفاده از آن؛ راهنمایی دقیق تری نسبت به استفاده از این محصول شیشه ای ارائه دهیم. نحوه تولید شیشه سکوریت، دلایل استفاده از آن، ایمنی شیشه سکوریت و شرایط خرید شیشه سکوریت دست دوم از جمله مواردی است که در این مطلب از مرکز خرید شیشه سکوریت تهران دیس، خواهیم خواند.

دلایل خرید شیشه سکوریت

1. خطر آسیب دیدن و شکستن شیشه به دلایل مختلفی همچون حوادث و تصادفات غیرقابل پیشبینی، اجتناب ناپذیر است. همزمان با خطر شکستن شیشه، کسانی که در معرض تماس با آن هستند نیز، در خطر آسیب دیدن و جراحت قرار دارند. خرید شیشه سکوریت و نصب آن، این مزیت را به همراه دارد که در صورتی که به هر دلیلی آسیب ببیند، تکه های آن به اطراف پرتاب نمی شوند بلکه به صورت تکه های ریز مانند شن، فرو می ریزند.
2. مقاوم بودن شیشه در برابر ضربه، حرارت، سرما و دیگر عوامل محیطی از دلایل روی آوردن افراد، مخصوصا صنایعی مانند ساختمان سازی، به استفاده از شیشه سکوریت است.
3. استفاده از شیشه برای مصارف تزئینی و دکوری در سال های اخیر بیش از گذشته رواج پیدا کرده است. شیشه سکوریت نیز از جمله شیشه هایی است که در طرح ها و رنگ های متنوعی قابل خریداری و استفاده هستند که علاوه بر امنیت و مقاومت، زیبایی و دکور مورد علاقه مصرف کننده را نیز برای منزل و یا محیط کار به ارمغان می آورد.
4. این نوع شیشه نسبت به شیشه های همسان خود که ویژگی ها و خاصیت های مشابهی دارند، به لحاظ قیمت مقرون به صرفه است.

نصب شیشه سکوریت

نحوه تولید شیشه سکوریت

شیشه سکوریت نوعی از شیشه است که با انجام برخی از عملیات و فراوری ها بر روی شیشه عادی به دست می آید. نحوه انجام کار به این صورت است که شیشه های معمولی را در کوره هایی با دمای 700 درجه سانتی گراد قرار می دهند. بعد از فرایند مذکور شیشه داغ شده را بلافاصله سرد می کنند؛ که در نتیجه آن سطح خارجی شیشه سرد می شود بدون آن که هسته داخلی شیشه سرد شده باشد.
اختلاف دمای لایه هسته ای شیشه با سطح خارجی آن، منجر به تولید شیشه سکوریت یا میرال می شود. شیشه سکوریت در اصطلاح به معنای ایمن و مقاوم است و شیشه سکوریت به نوعی از شیشه گفته می شود که امنیت و مقاومت بیشتری نسبت به انواع عادی شیشه دارد.

خرید شیشه سکوریت از کارخانه

کارخانه های تولیدی شیشه این امکان را برای مشتریان خود فراهم می کنند که محصولات این کارخنجات را بدون واسطه و مستقیما از خود آن ها خریداری کنند. خرید شیشه سکوریت از کارخانه نیز این مزیت را دارد که بدون پرداخت هزینه اضافی بابت واسطه گری افراد میانجی بین کارخانه تولیدی و مصرف کنندگان، از خرید شیشه سکوریت اصل اطمینان حاصل کنیم.
لازم به ذکر است که مرکز تولیدی شیشه سکوریت تهران دیس از جمله کارخانه های تولید شیشه است که خدمات عرضه مستقیم محصولات را به مشتریان همیشگی خود ارائه می دهد.

شیشه سکوریت دست دوم

شیشه سکوریت دست دوم بیشتر مناسب نمای شیشه ای ساختمان ها، پارتیشن های شیشه ای، استفاده به عنوان میز برش و میز چاپ است. البته چون ابعاد شیشه سکوریت دست دوم از پیش مشخص و برش داده شده است، تطابق ابعاد شیشه سکوریت دست دوم با محل مورد نظر و کاربری مورد انتظار، از شروط خرید شیشه میرال دست دوم  است.
استفاده از شیشه سکوریت دست دوم و یا در اصطلاح عام شیشه نشکن، به دلیل دست دوم یا کهنه بودن خطری را متوجه مصرف کنندگان آن نمی کند و خرید آن باعث صرفه جویی در هزینه ها و همزمان خرید شیشه سکوریت مناسب، خواهد شد. آندسته از مشتریانی که در نظر دارند برای خرید شیشه نشکن میرال اقدام کنند، می توانند برای خرید این محصول نیز به کارخانه های تولید شیشه سکوریت مراجعه کنند. گاهی این کارخانه ها شیشه های بلااستفاده و مازاد را جداگانه برای استفاده های متفرقه در محل های خاصی دپو می کند.

خرید شیشه سکوریت در تهران

با افزایش تعداد مجتمع های تجاری، شرکت ها، کارگاه ها و … در تهران نیاز هر کدام به شیشه سکوریت برای دکوراسیون، نمای شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، میز برش و … بیشتر شده است. از طرفی استفاده از شیشه سکوریت برای ساختمان ها و مجتمع ها به دلیل قیمت مناسب و مانگاری بالا، به صرفه است. به همین دلیل در سال های اخیر خرید شیشه میرال در تهران از طرف مجتمع ها و شرکت های بزرگ افزایش یافته است.

خرید شیشه سکوریت

قیمت شیشه سکوریت

انواع شیشه سکوریت به قیمت های مختلفی به فروش می رسد. بنابراین در جستوجوی قیمت شیشه سکوریت باید با عبارت های دقیقتری به پرس و جو از قیمت شیشه سکوریت بپردازیم. عامل مهم تقسیم بندی انواع شیشه سکوریت ضخامت آن است و بنا بر همین اصل به قیمت های مختلفی نیز به فروش می رسد؛ به عنوان مثال قیمت شیشه سکوریت 10 میل، 12 میل یا … قیمت شیشه سکوریت 4 یا 5 میل متفاوت است.
امروزه ضخامت انواع شیشه های سکوریت 4، 5، 6، 8، 12، 15 و 20 میل است که به قیمت های مختلف به فروش می رسد.

شرکت صنایع شیشه و پنجره تهران دیس

در شرایطی که مراجعات حضوری و پیدا کردن مرکزی مطمئن و خوش سابقه برای خرید شیشه مورد نظر و نصب آن، در شهرهای بزرگ سختتر شده است، شرکت صنایع شیشه و پنجره تهران دیس با راه اندازی شعبه اینترنتی خدمات خود به دنبال رفع کمبود موجود در رابطه ارائه دهندگان خدمات فروش و نصب شیشه سکوریت و مصرف کنندگان برآمده است. برای اطلاع از قیمت شیشه سکوریت و همچنین هزینه نصب شیشه سکوریت می توانید با کارشناسان تهران دیس در ارتباط باشید.
همچنین در وب سایت مجموعه تهران دیس، امکان جستوجو و انتخاب سایر شیشه های مورد نیاز برای تمامی مشتریان موجود است. کارشناسان تهران دیس در تمامی ساعات کاری شرکت آماده پاسخگویی به مشتریان محترم هستند.

شیشه سکوریت نام آشنایی است که این روزها زیاد استفاده می شود. استفاده از متریال شیشه در گذشته در ساختمان سازی یک رویا بود. اما حالا جایگاه ویژه ای در ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی پیدا کرده است. در ادامه به چند سوال زیر پاسخ خواهیم داد.

  • شیشه سکوریت چیست؟
  • کاربردهای شیشه سکوریتی چیست؟
  • مزایای شیشه  های سکوریت کدامند؟

شیشه سکوریت چیست؟

شیشه سکوریت، شیشه ای است که حاصل عملیات حرارتی روی شیشه های پنجره، شیشه های رنگی، رفلکتیو و چاپ شده است. این حرارت دادن باعث می شود مقاومت شیشه تا چند برابر شود و در برابر صدمه های احتمالی مقاومت بسیار بیشتری داشته باشد. شیشه های سکوریت نسبت به شیشه های معمولی تا 5 برابر بیشتر مقاومت دارند. به همین دلیل این نوع شیشه، به شیشه نشکن شهرت دارد.
علاوه بر این، در ساخت شیشه های سکوریتی از ترکیبی استفاده شده است که در صورت صدمه دیدن و شکستن به قطعات کوچکی تبدیل می شوند. این قطعات کوچک دارای لبه های گرد بوده و نسبت به شیشه های معمولی از برندگی ندارند.

کاربرد شیشه سکوریت چیست؟

این نوع از شیشه ها به دلیل مقاومت و زیبایی، کاربردهای بسیار زیادی در صنایع محتلف دارند. در ساختمان سازی، صنایع خودرو سازی، ساخت لوازم منزل و غیره از انواع محتلف این شیشه ها استفاده می شود. با کلیک روی لینک خرید شیشه سکوریت می توانید با پشتیبان های سایت ما در ارتباط باشید. در ادامه به کاربرد این نوع شیشه می پردازیم.

کاربرد شیشه های سکوریتی در صنعت خودرو سازی

ساخت شیشه های نشکن کمک بسیار زیادی به صنعت خودرو سازی نموده است. تمام شیشه های خودرو از نوع شیشه های سکوریتی است. همان طور که پیش تر گفتیم، فرآیند ساخت این نوع شیشه به گونه ای است که زمانی که شیشه بر اثر آسیب یا ضربه خرد می شود. شیشه به یکباره فرو ریخته و به قطعات کوچک با لبه های نرم تبدیل می شود. این قطعات کوچک تیزی شیشه های معمولی را ندارند و در نهایت آسیب حداقلی در صورت حادثه به سرنشینان خودرو وارد می شود.

علاوه بر ایمنی ای که این نوع شیشه ها، برای خودرو سواران ایجاد کرده است. به پیشرفت و خلق انواع جدید خودرو با امکانات جدید نیز منجر شده است. خودرو های با سقف های شیشه ای یکی از پیشرفت های صنعت خودرو است که در صورت نبود شیشه سکوریت امکان پذیر نبود.

کاربرد شیشه های سکوریتی در لوازم خانه و آشپزخانه

با کمی دقت در لوازمی که هر روزه در خانه استفاده می کنید متوجه خواهید شد که کاربرد شیشه سکوریت یا شیشه نشکن چقدر زیاد است.

طبقات شیشه ای یخچال ها همگی از جنس شیشه نشکن هستند.شیشه ماکروفر و فر اجاق گاز هم از شیشه سکوریت است زیرا این شیشه تحمل بالایی در برابر حرارت دارد. در ساخت میز عسلی یا میز جلو مبلی هم از این نوع شیشه استفاده می شود.
همچنین پختن غذا در قابلمه های شیشه ای هم دیگر رویا نیست، ظروفی که به نام ظورف پیرکس در بازار به فروش می رسند و می توان ازآن ها در مایکروفر یا حتی برای پحتن غذا روی شعله مستقیم اجاق گاز استفاده کرد همگی از نوع شیشه سکوریت هستند. قطعا اگر توجه کنید موردهای بسیار بیشتری از کاربرد این شیشه در زندگی روزمره خواهید یافت.

کاربرد شیشه های سکوریتی در صنعت ساختمان سازی

کاربردهای شیشه سکوریت در ساختمان سازی بسیار زیاد است. و در قسمت های مختلف ساختمان از شیشه نشکن ها استفاده می شود.

قیمت شیشه سکوریت با نصب

پنجره های شیشه ای

در ساختمان های جدید دیگر از شیشه های معمولی استفاده نمی شود. تقریبا همه پنجره ها از نوع نشکن و معمولا دو جداره هستند. گاهی اوقات برای زیبایی و نمای بهتر ساختمان از پنجره های بلند استفاده می شود که در این صورت احتمال آسیب و شکستن این شیشه ها زیاد است. در چنین مواردی حتما از شیشه سکوریت استفاده می شود.

درب و دیوار شیشه ای

در و دیوار های شیشه ای باعث بزرگ تر دیده شدن محیط می شوند. در مکان هایی که محرمیت موضوعیت ندارد استفاده از درب و دیوارهای با جنس شیشه سکوریت از بسته بودن محیط می کاهد و نمای زیبایی به دکوراسیون داخلی می دهد.

نمای شیشه ای ساختمان

استفاده از شیشه های معمولی در نمای ساختمان ها ممنوع است. اما استفاده از شیشه های نشکن به دلیل مقاومت بالا در برابر گرما و سرما ، باد و باران و رطوبت مجار است. بنابراین شیشه سکوریت علاوه بر زیبایی دارای استحکامات لازم قانون اجرایی ساختمان سازی نیز می باشد.

پله ها و محافظ شیشه ای

یکی از شگفت انگیر ترین استفاده های این نوع شیشه ها در ساختمان سازی استفاده در پله های داخلی پاساژ ها، سالن های بزرگ و دوبلکس است. علاوه بر این، به جای استفاده از نرده های محافظ پله، از نرده های شیشه سکوریتی هم می توان استفاده کرد.

شیشه های نشکن در مراکز تفریحی و شهری

کاربردهای شیشه نشکن به قدری زیاد است که چنانچه با دقت در اطراف زندگی خود نظر کنید هر بار مثال جدیدی از کاربرد این نوع شیشه در اطراف خود می یابید. همانطور گه گفتیم بسیاری از رویاهای بشری با حضور شیشه های نشکن به حقیقت پیوسته است. انواع استفاده از شیشه های میرال را در ذیل آورده ایم.

  • در ساخت آکواریوم های بزرگ در سراسر دنیا از این نوع شیشه استفاده شده است. آکواریوم هایی که موجودات غول پیکر دریایی نظیر تمساح و دلفین و غیره  را در خود جای داده اند.
  • پل های شیشه ای که روی بلندترین ارتفاعات بنا شده اند و چندین کیلومتر طول آن هاست.
  • سرسره های شیشه ای که در ارتفاعات بالا ساخته می شوند.
  • تله کابین های شیشه ای جذاب، که دید بسیار خوبی برای تماشای طبیعت به مخاطبان می دهد.
  • اتاقک های شیشه ای  از پیش ساخته شده و قابل حمل که در دل جنگل های مخوف یا بر فراز ارتفاعات قرار میگرید و تجربه جذاب و ویژه ای را برای مخاطبان رقم می زدنند.
شیشه سکوریت
Back to list

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *